czwartek, 28 sierpnia 2014

Siemaneczko.

    Dziś pokaże kolejne efekty z Mateuszem Miszczakiem. Sesja odbyła się 27 sierpnia. Na zdjęciach towarzyszyła nam jego siostra Julcia i z nią również mam kilka ujęć oraz mój chłopak. Juleczka to świetna dziewczynka bardzo kochana i przepiękna. Pogoda była dosyć kiepska, padał deszcz, był straszny wiatr. Mimo to było pełno śmiechu i wszystko przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Jestem pewna, że długo, długo będę współpracowała z Mateuszem, ponieważ lubię nasze wspólne efekty. Co do stylizacji była ona bardzo prosta, szczerze no nic ciekawego żeby było zawiesić oko i podziwiać. Jednak to był efekt zamierzony, iż ma być prosto bez udziwnień. Miałam na sobie beżowy sweterek oraz czarne legginsy. Niektóre ujęcia były bez butów, bo kombinowałam z pozami, ale coś mi nie wyszło tak jakbym chciała.
  W kolejnych notkach pokaże efekt z Gosią Kalisiak, która odbyła się również 27 sierpnia jednak jeszcze nie mam wszystkich zdjęć oraz od Magdy Ciury z 25 sierpnia, a teraz zapraszam do oglądania wybranych ujęć.






Sweter : George
Legginsy: C&A

Pytania do mnie : http://ask.fm/pati1590

2 komentarze: