poniedziałek, 1 września 2014


Witajcie. W dzisiejszym poście pokaże wam sesyjkę z Magdą Ciurą. 
     Madzia to przemiła i kochana osóbka. Udało mi się już z nią współpracować kilka razy i zawsze z nich wychodziły owocne efekty. Z naszej ostatniej, która odbyła się 25 sierpnia również jestem bardzo zadowolona. Na zdjęciach towarzyszyło mi trochę osób, bo mój chłopak i siostry Wesołowskie. Zdjęcia robiliśmy przy starych domach na ulicy Farnej w Sochaczewie. Wszystko przebiegało zgodnie z założenie, było sporo zabawy i z taką ekipą nie można się nudzić. Od Madzi właśnie kupuję niedługo Nike Thea, bo na nią okazały się za małe, a na mnie są idealne. Zakochałam się w nich i wiem, że będą pasować mi do moich kurteczek z jeansu. Na jesień są wręcz rewelacyjne, właśnie takiego obuwia szukałam. Co do stylizacji miałam na sobie długą sukienkę, którą bardzo polubiłam. Jest ona przewiewna, z bardzo dobrego materiału. Mój nr 1 na lato. W kolejnym poście pokaże zdjęcia od Gosi Kalisiak. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć. 





Sukienka: Monsoon




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz