sobota, 4 października 2014

Hejeczka

      Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko spotkanie, sesja, ćwiczenia. Podsumowując nic specjalnego. Chciałabym w dzisiejszym poście pokazać wam zdjęcia, które zostały wykonane przez Mateusza Miszczaka. Była to nasza kolejna udana współpraca. Co do miejsca to wybrane bardzo spontanicznie, ponieważ u mnie w mieście jest mało takich, gdzie można zrobić fajne zdjęcia. Tym razem wybór padł na położoną w centrum szkołę języka angielskiego, a dokładnie tylko ściany na zewnątrz. Robiły one tło do mojej stylizacji, ponieważ czegoś wyszukanego ona nie potrzebowała. Ubrana byłam w krótką sukienkę w geometryczne wzory koloru czarnego i białego, jest ona ze świetnego i bardzo rozciągliwego materiału, a żeby nie było zbyt pusto miałam na sobie naszyjnik, wykonany z wielu błyskotek. Na stopach widniały czarne, skórzane sandałki, ale te zdjęcia skupiają się wyłącznie na sukience.  W następnych wpisach zobaczycie sesje duetową oraz moje fantastyczne spodnie, które posłużyły do kolejnej sesji z Mateuszem.  Miłego oglądania.  




Sukienka: H&M


Pytania do mnie : http://ask.fm/pati1590


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz