sobota, 18 października 2014

Witam

    Przepraszam was z góry, że tak rzadko dodaje swoje wpisy. Swoje zachowanie usprawiedliwiam tym, że dużo się u mnie działo. Jednak są to pozytywne sprawy. W ostatnim czasie  miałam sporo sesji, więc będzie co dodawać. Jednak wszystko w swoim czasie. Dziś będzie wpis o sesji z Mileną i Natalią z Żelazowej Woli. Mieliśmy zrobić sesję duetową , ale wyszły i osobne ujęcia. Ja z Natalią byłam wystylizowana dosyć elegancko, dlatego mam wrażenie, że nie do końca dobre miejsce wybraliśmy. Na początku nie mogliśmy się jakoś zgrać, jednak czas zrobił swoje, a Milena to świetnie uchwyciła.
Ze współpracy jestem zadowolona, ponieważ było tyle śmiechu, jak na żadnej innej. Zaczynając od poprutej sukienki (nadal mi się pojawia uśmiech na samą myśl) kończąc na moim powrocie z Mileną busem.  Milena to świetny fotograf, uwielbiam ją bardzo i za jakiś czas dodam wpis z osobnej sesji, gdzie napiszę więcej o współpracy z nią. Podsumowując Natalia dawała dużo z siebie na sesji i wszystko przebiegło w miłej atmosferze. Był to bardzo pozytywny dzień, efekt musicie ocenić sami naszej współpracy.






Pytania do mnie : http://ask.fm/pati1590








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz